Home » » Cara beli saham Bank Rakyat

Cara beli saham Bank Rakyat

Tadi mada lunch tadi aku pegi le jenguk2 kat Bank Rakyat Seksyen 24 Shah Alam, kononnya nak le melanggan saham Bank Rakyat Seksyen 24 Shah Alam tu sebab katanya dana Saham Bank Rakyat telah di tambah 3 billion lagi ( kalau tak silap aku le ). Manale tahu kan dapat dividen 15 % setahun macam yg lepas2 ke kan.

Punya le ramai orang, nak tunggu takut terlambat masuk keje plak, ambik2 borang, tanya serba sedikit, balik dulu le sebab tak sempat dah nak tunggu lama2, ada orang ramai tuhh.

[+] Kredit card maybank

Kalau nak beli saham Bank Rakyat rm500, buat masa nih, terus dapat le. Pegi Bank Rakyat Seksyen 24 Shah Alam, isi 2 borang ( borang ke 3 kena isi nak nak lebih rm500 ), photostat 2 keping IC tuh, ambil nombor dan tunggu je le. Nanti pegi kaunter, daftar. Senang je kan.

Caj rm5 untuk orang baru, orang lama yang nak top up saham Bank Rakyat takyah le kena caj rm 5 tu.

Pe lagi, jom le cepat2 sblm habis saham tuh.


Terima kasih kerana membaca Cara beli saham Bank Rakyat. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 Komen:

Catat Ulasan