Home » , » Review kereta - Toyota Corolla Altis 1.8G

Review kereta - Toyota Corolla Altis 1.8G

Huhu gumbira rasa hati ku, bukan apa tapi sebab tadi terima call dari saleman toyota seksyen 15 Shah Alam mengatakan dia dah dapat no engine kereta yg aku aku booking minggu lepas Toyota Corolla Altis 1.8G.

Kaler putih, tak sabar aku nak bawak keta nih sbb mmg dah agak lama aku tunggu ni, tangguh nak beli, asyik tak jadi jer, harap2 kai ni jadi le kan.

Duit dari internet membantu jugak merelisasikan impian aku ni kan, dapat le bayar muka Toyota Corolla Altis 1.8G pun jadi le daripada takde langsung.

Harap2 korang pun serius le dlm bab2 bloging2 ni sbb memang boleh buat duit, tapi korang kena tahu caranya dan kena ada sifu yg ajar le.

Sapa nak ambil aku jadi sifu? Aku on je..


Terima kasih kerana membaca Review kereta - Toyota Corolla Altis 1.8G. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 Komen:

Catat Ulasan