Home » » Kempen UTC Baru 2012

Kempen UTC Baru 2012



Kalau nak dapat ganjaran lebih, UTC kena buat sale macam kat bwh nih:
Rm40k – rm70 ( baucer training rm260 + rm100 tunai )
Rm70k – rm150k ( baucer training rm260 + rm200 tunai )
Rm40k – rm70 ( baucer training rm260 + rm300 tunai )

Usaha lebih ya UTC utk dapat ganjaran nih.

ANALISIS UNIT TRUST – Dana mana paling best 2011?
1.      Bagi tahun 2011, tahukah korang dana mana yg berprestasi tinggi? Maksud aku untung paling banyak la? PISEF 24.88% keuntungannya ( aku tumpukan yang islamis je) diikuti oleh P ITTIKAL 23% dan PIEF 22.8%.
Amacam? Untung banyak tak korang dapat?

2.      Average Pulangan Tahunan
Tahu tak korang dana mana yang purata keuntungnya paling tinggi sejak di lancarkan? Sini aku nak dedahkan skit le kan. PISEF paling banyak purata keuntungan sejak di tubuhkan iaitu pada 2008 ( dalam 3-4 tahun lepas ) iaitu 17.07% setahun.


Terima kasih kerana membaca Kempen UTC Baru 2012. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



2 Komen: