Home » » Unittrust publicmutual - Public Islamic Dividend Fund PIDF Beri Bonus 5.43% 2012

Unittrust publicmutual - Public Islamic Dividend Fund PIDF Beri Bonus 5.43% 2012

Pelabur dalam dana unittrust Public Islamic Dividend Fund PIDF dah terima penyata masing-masing dan juga BONUS dari unittrust publicmutual yang berjumlah 5.43% tahun ni.
Ini adalah bonus sahaja ya, bukannya keuntungan untuk tahun 2012 ni. Ni kira bonus le. Kalau nak tahu untung sebenar korang yang melabur dalam PIDF ni, kena kira sekali perbezaan harga berapa % dan di tambah dengan dengan bonus utk tahun 2012 ni.
Bonus sahaja dah menyamai keuntungan kwsp, sebab tu le aku kata kalau keluarkan duit kwsp masukkan dalam unittrust publicmutual lebih untung.
Jadi kalau yang belum keluarkan duit kwsp lagi tuh, boleh lah hubungi aku, aku akan settlekan semuanya dalam masa 1-2 minggu je korang dah boleh pegang akaun dalam unittrust publicmutual.
P/s; sedar tak sedar, aku pun dah melabur dalam rm30000 ni dalam unittrust publicmutual.


Terima kasih kerana membaca Unittrust publicmutual - Public Islamic Dividend Fund PIDF Beri Bonus 5.43% 2012. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 Komen:

Catat Ulasan