Home » » Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ?

Pertama kali nampak iklan Samsung Galaxy Beam di kaca televisyen , agak -agak berapa harga galaxy beam ni ye ? , oooo mak aih !!! canggih sungguh , terpaku , tergoda .. terkujat dek kerana Samsung Galaxy Beam ada projector mini di dalamnya , boleh di jadikan lampu juga .. Zaman semakin canggih. Dua atau tiga bulan lagi entah applikasi apa yang akan di sumbatkan ke dalam " Telefon tangan " kita. Semuanya dalam gemgaman , canggih dan maju.
samsung galaxy beam Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ? diari ibu
Teringin nak dapatkan telefon jenama samsung sebiji , waaaa.. tetapi ye lah kehendak tak perlu di penuhi sangat kan. Saya cuba cari maklumat harga samsung galaxy beam ni di internet , semua kurang tepat lagi , tetapi di antara RM1161 ke RM1499. Ada juga yang menganggarkan dari RM 1,600 ke RM1,800 .. Boleh tahan harganya.
Tetapi jika di lihat dari fungsi projector mini nya , haruslah target jualan tertumpu kepada orang yang bekerja .. orang yang selalu membuat perbentangan , ianya menjadi mudah sebab tak perlu usung projector lagi. Suami saya sendiri pun sesuai ni , kerana dia selalu kena ambil gambar tapak projek dan buat pembentangan sikit-sikit. Blogger sesuai tak ? ah .. tapi peduli apa ? kalau dah suka tu .. ahaks…
galaxy beam 02 400x322 Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ? diari ibu
Kelebihan yang terdapat di dalam galaxy bean ni sama je dengan telefon pintar yang lain , cuma projector mini dan fungsi torch light aje yang lain.. Sebenarnya saya tengok iklan tu dengan penuh kusyuk sampai tak terkata , dah habis iklan saya cuma mampu geleng kepala , kerana bayangkan teknologi yang semakin canggih dan tak terkejar ni. Dulu duk gila samsung galaxy s11 , pastu iPhone4s , dah la ni samsung galaxy beam pulak..
UPDATE : HARGA RASMI DARI SAMSUNG MALAYSIA – RM1599


Terima kasih kerana membaca Berapa Harga Samsung Galaxy Beam ? . Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



1 Komen:

  1. Dang, I just came into long plus thorough opinion, but when I used so that you can
    post that my own Internet Explorer crashed.
    Maybe it was in some way saved or should i update the item?
    Stop by my site Health Information

    BalasPadam