Home » » Aksi karaoke paling bahaya

Aksi karaoke paling bahaya

London: Pelawak yang juga pelakon lagak ngeri Steve-O mencipta nama melalui kecederaan dan kesakitan dialami akibat aksi berani yang dilakukan di depan kamera.
Tetapi, kini dia pula mengenakan orang lain.
Steve kini menjadi pengacara bagi rancangan baru, Killer Karaoke yang menyaksikan enam peserta menjadi mangsa bulinya.

Peserta akan dipaksa menyanyi sementara diserang anjing yang mengawal atau berjalan melalui pokok kaktus.
Foto
SEORANG peserta membuat persembahan dalam tangki berisi ular.

Gambar ini menunjukkan seorang wanita menangis selepas dimasukkan dalam tangki berisi ular untuk persembahannya. Seorang lagi dikenakan renjatan elektrik.

Tiga peserta akan mengambil bahagian dalam persembahan peringkat akhir untuk memenangi hadiah wang tunai £7,000 (RM34,000).


Terima kasih kerana membaca Aksi karaoke paling bahaya. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



6 Komen:

  1. gila lah..hahaha. rancangan apa ni?? menakutkan je

    BalasPadam
  2. Steve o yang jackass tu kan

    BalasPadam
  3. hahaha. bukan bukan rancangan atas muka bumi sekarang. ada yang mati nanti, barulah tau.

    BalasPadam
  4. ha..tak ada kerja..kerja gilo namaya huu

    BalasPadam
  5. Biar lah saya tak lakukan aksi hebat mcm ni..eee geli rasanya tengok ular-ular tu..

    BalasPadam
  6. rancangan mencari glamour ni.

    BalasPadam