Main Wau Di Putra Heights

Wow.. dah lama tak main wau nih. Kat kampong dulu selalu gak, tapi bila dah ada kat Subang Jaya nih, jarang main benda2 cam ni kan.Tapi sejak 2 menjak nih, di kawasan lapang seksyen 7 Putra Heights, ramai rakyatnya kalau petang terutama petang sabtu dan ahad keluar main wau atau laying-layang.
Asalnya cam nih, geng-geng yang jual wau nih, diorang naikkan wau besar dan apabila orang lalu lalang dengan kereta kawasan tuh, mesti ternampak wau nih. Budak-budak pe lagi kan, mesti nak main dan dah tentu kena le beli. Ada yang rm30 dan ada rm25, tengok saiz le.
Jom layan gambar jap.






Terima kasih kerana membaca Main Wau Di Putra Heights. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



6 Komen:

  1. iya, tringat masa kecik2 dulu.

    BalasPadam
  2. Seronoknya main layang-layang..

    BalasPadam
  3. saya masa kecil dahulu main layang2 sahaja...wau tak pernah main.

    BalasPadam
  4. Layang-layang! Ramai sangat orang main di belah Kepong tu, angin situ kuat kot.

    BalasPadam
  5. angin kuat, best ooo

    BalasPadam