Home » , » Buaya 136kg sembunyi bawah katil

Buaya 136kg sembunyi bawah katil

Hohoho, terbaik kosmo, kisah-kisah pelik cam ni aku suka baca dan kongsikan dengan korang. Kalau ni pasal buaya bawah katil plak ler. Cam mana boleh berlaku cam nih ni? Aku pun tak pasti, jom baca skit kisah ni yang berlaku di Zimbabwe, harap-harap jangan berlaku di rumah kita le yer.


(kredit kosmo)

HARARE, Zimbabwe - Seorang pengurus rumah tumpangan terkejut menemui seekor buaya sepanjang 1.2 meter berada di bawah katil tempat dia tidur pada malam sebelumnya.Reptilia seberat 136 kilogram (kg) itu dipercayai menyusup masuk ke Rumah Tumpangan Humani dari sebatang sungai berdekatan baru-baru ini.
Buaya tersebut bersembunyi di bawah katil lelaki berkenaan, Guy Whittall selama lapan jam.
"Saya menjuntai kaki semasa duduk di katil selepas bangkit dari tidur. Saya langsung tidak sedar di bawah katil itu ada seekor buaya," kata Whittall.Lelaki tersebut yang berusia 40 tahun hanya menyedari kehadiran tetamu tidak diundang itu ketika menikmati sarapan di dapur rumah tumpangan berkenaan.
Ketika itu, dia mendengar jeritan seorang pekerja yang masuk untuk mengemas biliknya.
Beberapa pekerja rumah tumpangan tersebut bergabung tenaga untuk menangkap buaya berkenaan dan membebaskan reptilia itu ke habitatnya.


Terima kasih kerana membaca Buaya 136kg sembunyi bawah katil. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



12 Komen:

  1. adoi..kalau dia sambar tang kaki naya je ni

    BalasPadam
  2. Memang ngeri ada buaya bersembunyi dibawah katil.

    BalasPadam
  3. Nasib baik la selamat kaki pengunjung hotel tu.

    BalasPadam
  4. Tak boleh tidor malam ade buaya dalam bilik...

    BalasPadam
  5. nasib baiklah tak jadi mangsa buaya tu

    BalasPadam
  6. huh..memang seram macam ni. tidur dengan buaya besar tu

    BalasPadam
  7. takut oooo... camne bleh lepas ni

    BalasPadam
  8. Errkkk.. buaya betul tu ehhh??? selalunya buaya darat jer buat cam ni, especially bila pegawai pencegah ..... datang :D

    BalasPadam
  9. hoho.. itu buaya keparat

    BalasPadam
  10. Kalau buat rumah area macam tu, memang kena hari-hari berkemas. Kalau tak, memang buaya boleh bersarang kalau dah bersepah sangat. Hahaha

    BalasPadam
  11. siap beranak lagi kot

    BalasPadam