Home » , , » Gadis hamil dirogol teman Facebook

Gadis hamil dirogol teman Facebook

Ini salah satu lagi salah guna media sosial, hari tu dituduh rogol selepas berkenalan melalui wechat, ini ni pulak melalui facebook. Emm... yang melalui mirc pun ada ni kan. Sila kontrol girlfriend atau boyfrined memasing takut berlaku curang dengan rakan facebook. Peristiwa hitam untuk gadis umur 16 thn ni berlaku di Klang. JOm baca skit detail mengenai benda nih, best gak sekali sekala kan, layan.
 

Perkenalan menerusi laman sosial Facebook akhirnya meninggalkan sejarah hitam buat seorang gadis berusia 16 tahun apabila dia disahkan hamil lima bulan. Dalam kejadian Mac lalu, mangsa yang tinggal di Cheras membuat keputusan untuk berjumpa suspek di pekan Meru, di sini.
Ketua Polis Daerah Klang Utara, Asisten Komisioner Mohamad Shukor Sulong, berkata mangsa kemudian mengikuti lelaki berkenaan ke rumahnya.

“Gerakan dilancarkan bagi memburu suspek dan kes disiasat mengikut Seksyen 376 Kanun Keseksaan kerana merogol mangsa,” katanya ketika dihubungi, semalam. Difahamkan, bapa mangsa membuat laporan polis selepas doktor mengesahkan anaknya hamil lima bulan. Sumber menyatakan, mangsa pada awalnya mengadu sakit perut sebelum bapanya memaksa dia ke klinik berhampiran.

“Sejurus pemeriksaan, doktor mengesahkan gadis berkenaan hamil lima bulan dan bapa mangsa segera membuat laporan polis,” katanya.
 
* Daripada layan media benda-benda cam nih, baik buat duit dengan jobdirumah.


Terima kasih kerana membaca Gadis hamil dirogol teman Facebook. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



9 Komen:

  1. ni lah masalahnya bila terlalu bebas dan media sosial disalahgunakan

    BalasPadam
  2. sangat kasihan menjadi mangsa dek kerana media sosial..

    BalasPadam
  3. Lahhh mudahnya perempuan tu termakan umpan..umpan jobdirumah jugak yang susah nak makan..kesian2..apa boleh buat..nasi dah jadi bubur..

    BalasPadam
  4. entah apa la yg budak2 ni fikir samapi boleh ke tahap mcm tu

    BalasPadam
  5. itulah fikiran budak2, kita yg dah besar ni kena bagitahu, diorang mmg tak tahu.

    BalasPadam