Home » , » Harga IPad Air RM1580

Harga IPad Air RM1580

Syarikat Apple Inc. kelmarin memperkenalkan komputer tablet iPad yang lebih nipis daripada versi lamannya. Komputer tablet baharu itu diberi nama iPad Air yang seberat hanya 0.45 kilogram (kg) berbanding versi lamanya iaitu 0.64kg. Menurut ketua pemasaran syarikat itu, Phil Schiller, versi baharu itu mempunyai kelajuan pemprosesan lapan kali ganda daripada iPad pertama keluaran tahun 2010.



Namun, komputer tablet baharu itu akan berada di pasaran pada 1 November depan.
Komputer tablet baharu itu akan dijual pada harga AS$499 (RM1,580) untuk versi yang mempunyai memori 16 gigabait.
Bagaimanapun, harga iPad 2 dikekalkan pada AS$399 (RM1,263).
Sebuah lagi komputer tablet iPad mini akan dijual pada harga AS$399 yang mempunyai memori 16 gigabait. - Kosmo


Terima kasih kerana membaca Harga IPad Air RM1580. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



11 Komen:

  1. dah ada ipad mini pun dh cukup dah..nak tukar handphone je pasni..tgk iphone 5c tu mahal sangat plak..adoila

    BalasPadam
    Balasan
    1. pakai ipad dan phone biasa satu, dah ok

      Padam
  2. Aku masih tak tahu knape la aku perlu beli tablet, macam takde fungsi je.

    BalasPadam
    Balasan
    1. utk glamour je kot.. hoho

      Padam
  3. saya teringin nak beli ipad mini..

    BalasPadam
  4. yang bagus pasal diorang nie memang sungguh inovatif....

    BalasPadam
  5. aku lagi rela beli nexus 7 dari beli ipad ni

    BalasPadam
  6. Produk Apple sentiasa menggiurkan! Setiap kali launching produk, mesti hot stuff!

    BalasPadam