Home » , , , » Hentian RTC Perak Arah Utara - tengok gambar skit

Hentian RTC Perak Arah Utara - tengok gambar skit

Cuti Raya Haji lepas kau berkesempatan lalu plus ke arah utara, ke Perak dan kali ni sempat singgah di RTC Sungai Perak, saja je santai-santai sikit, biasa lalu je tak singgah. Tempat ni baru le jugak, ok le menarik ada Mydin kat sini dan juga kedai-kedai makan la. Harga agak mahal, seperti di Selangor harga makanan dan minuman dan banyak pilihan. Tempat main budak pun ada, Surau pun ok dan tempat nak park kereta besar tapi kereta tetap penuh jugak.


Jom layan skit gambar-gambar di RTC Sungai Perak nih.














Ada yang pernah singgah sini tak dalam perjalanan plus arah utara?




Terima kasih kerana membaca Hentian RTC Perak Arah Utara - tengok gambar skit. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



21 Komen:

  1. rtc sungai perak rasanya pernah singgah

    BalasPadam
  2. Makanan di RTC Sungai Perak tak berapa banyak pilihan yang banyaknya hanya Nasi Lemak yang rasanya sederhana tapi harganya boleh tahan mahal. Tapah ? Memang best.

    BalasPadam
    Balasan
    1. dulu selalu berenti Tapah, tapi org maha ramai kat situh

      Padam
    2. sg perak? mana satu hee yg arah nak ke KL tu ker?

      Padam
  3. Jarang lalu sini, Jika singgah pun kat RR dekat gopeng tu, Rasanya RTC juga kot.

    BalasPadam
  4. Assalam.
    Pernah lalu jer. Tak sempat singgah.

    BalasPadam
  5. memang menarik semuanya ada disedikan, kita sebagai pengguna hendaklah menggunakan prasarana ini sebaiknya.

    BalasPadam
  6. selau perhentian ni rajin gak berhenti paling suka bila nak tdo tak pun ke tandas.bab beli makanan ya gak.

    ps:ada terima email saya?

    BalasPadam
    Balasan
    1. ada, cuba semak aku dah reply

      Padam
  7. ada pernha alu tapi tka singgah

    BalasPadam
  8. kalau dah bawak keta 3 jam, kena berenti rehat dulu

    BalasPadam
  9. bukan yang dekat tapah kan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. lepas Tapah sblm Ipoh

      Padam
    2. Rasanya yang ni macam RTC Gopeng. sebelum Ipoh kan? Ada mydian kat situ..

      Padam
  10. owh..saya belom pernah singgah...teringin sgt nak singgah...dah tgk gambar kat cni..bertambah teringin nak singgah nnnt kalau balik Gerik

    BalasPadam
  11. pilihan makanan banyak sangat..restoran mamak situ sedap..tapi mahal bapak..:P

    BalasPadam
    Balasan
    1. hoho... baik pegi mydin beli roti je kan...

      Padam