Home » » Indra Putra terima ugutan bunuh di Facebook

Indra Putra terima ugutan bunuh di Facebook

Kota Bharu: Penyerang Kelantan, Indra Putra Mahayuddin menerima ugutan bunuh yang dikeluarkan dalam laman sosial facebook, kelmarin oleh seorang penyokong bola sepak tempatan. Penyokong itu dalam laman facebook - tidak berpuas hati dengan tindakan Indra Putra yang didakwa sengaja merempuh penyerang Johor Darul Takzim (JDT), Norshahrul Idlan Talaha atau Mat Yo - dikatakan mengugut untuk mengupah pembunuh upahan membunuh pemain lincah Kelantan itu bersama pengadil yang mengendali perlawanan berkenaan. 


Over dah nih.


Terima kasih kerana membaca Indra Putra terima ugutan bunuh di Facebook. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



13 Komen:

  1. sampai main ugut-ugut nih..apa barang. campak bola..lawan satu sama satu la siapa paling banyak gol.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul tu,baru boleh tengok siapa jadi jaguh kan.

      Padam
  2. apa kes nk main2 ugut2 plak..inilah jadinya bila budak2 bru nk up jadi fanatik bola

    BalasPadam
  3. budak2 belum sunat lagi nih

    BalasPadam
  4. budak2 punya khoje..biasalah...huuuh

    BalasPadam
  5. la sampai nak ugut-ugut plak...fanatik betul

    BalasPadam
  6. Biasa la kes macam ni,kemaskini status di facebook tanpa berfikir panjang,kononnya bergurau sekali bawa padah

    BalasPadam
  7. Ugut tak apa. Jangan buat betul-betul sudah ler...

    BalasPadam
  8. aiyaaa ini puny apasal pun mau ugut bunuh -_-

    BalasPadam
  9. terpengaruh dgn movie le ni

    BalasPadam
  10. Berani betul siapa yang buat ugutan ni ekk..emmm

    BalasPadam