Home » , » Kejar duit ke?

Kejar duit ke?

Apakah keuntungan hasil jualan tiket mengatasi keperluan pemain untuk menikmati kelebihan beraksi di gelanggang sendiri? Itu persoalan yang timbul di sebalik keputusan Persatuan Bola Sepak Angkatan Tentera (PBAT) memohon kepada Persatuan Bola Sepak Malaysia (FAM) supaya perlawanan separuh akhir pertama Piala Malaysia menentang Kelantan, 18 Oktober ini dipindahkan dari Stadium Selayang ke Stadium Shah Alam. 



Selepas permohonan PBAT itu diluluskan FAM, Isnin lalu, anehnya pemain Tentera diketuai kaptennya, Hairuddin Omar pula tampil tidak bersetuju, kelmarin dengan menganggap beraksi di Stadium Shah Alam hanya memberi kelebihan kepada Kelantan kerana pasti lebih ramai penyokong lawan dapat hadir ke perlawanan itu. 


Terima kasih kerana membaca Kejar duit ke?. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



12 Komen:

  1. macam-macam boleh terjadi dalam dunia bola sepak tanah airkan.

    BalasPadam
  2. jangan hilang aura pemain bola sepak negara..cuba setel cara baik..

    BalasPadam
  3. baik bola sepak atau badminton semua ada masalah dalama hurm..sedih saya degar berita macam ini.bagaimana kita nak berjaya macam pemain luar negara tu..

    BalasPadam
  4. semoga perlawanan terbaik dpt dipamerkan kedua2 pasukan terbaik ni

    BalasPadam
  5. gomo kelate gomo...hoho

    BalasPadam
  6. hilang semangat kesukanan kalau gilakan duit

    BalasPadam
  7. Assalamualaikum en Arman. Salam menyinggah.

    Itu mungkin sebahagian dari strategi perniagaan sahaja.

    BalasPadam
  8. mungkin jugak sbb nak buat sesuai kena ada bajet gak

    BalasPadam
  9. Pelik pulak kalau nk tukar stadium. Team mane yang sanggup korbankan home advantage?

    BalasPadam
  10. Emm macam-macam hal lah diorang ni..hehe

    BalasPadam
  11. macam-macam boleh berlaku sekarang ni kan.

    BalasPadam