Home » » RM35 000 duit korban ke Palestin di rompak!

RM35 000 duit korban ke Palestin di rompak!

Tiga lelaki bersenjata menyamun wang kira-kira RM35,000 milik syarikat penceramah bebas, yang dipercayai mahu digunakan untuk ibadat korban di Palestin sempena Aidiladha 15 Oktober ini, semalam. 
Malah, tiga penjenayah terbabit yang masing-masing bersenjatakan parang dan kapak, turut melarikan seorang pekerja syarikat yang membawa beg berisi wang sejauh hampir 25 kilometer dari lokasi kejadian di parkir pusat beli-belah di Subang Jaya sebelum ditinggalkan di Damansara Damai, Petaling Jaya. 



Dua pekerja tersebut, masing-masing berusia 19 dan 24 tahun, seorang daripadanya membawa beg berisi wang tunai, dihampiri suspek yang menaiki kereta Toyota Harrier kira-kira jam 2.30 petang. 

Sumber berkata penjenayah menarik pekerja yang membawa beg ke dalam kereta dan melarikannya, manakala rakannya ditinggalkan. 



Timbalan Ketua Polis Daerah Subang Jaya, Superintendan Tan Ah Chua, mengesahkan menerima laporan kes itu.
Macam-macam, aku ingat perompak ni dah follow le tuh


Terima kasih kerana membaca RM35 000 duit korban ke Palestin di rompak!. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



4 Komen:

  1. memang tak berkat betul duit tu..dah la mencuri..duit untuk orang buat amal pulak tu

    BalasPadam
  2. ini jahat tahap tinggi nih.

    BalasPadam
  3. Kasihannya, macam ni pun boleh jadi yea, bahaya-bahaya.

    BalasPadam
  4. Ni semua kerja mudah la ni..apa nak jadi pun tak tahu lah...

    BalasPadam