Home » » Jiran curi pakaian dalam gadis

Jiran curi pakaian dalam gadis

Misteri kehilangan pakaian dalam milik seorang remaja perempuan yang dijemur di ampaian rumahnya di Taman Suria di Kajang, terjawab selepas perbuatan tidak bermoral itu dilakukan jirannya sendiri. Amboi jahat nya jiran dia.
Dalam kejadian terbaru, penghuni rumah berkenaan dikejutkan dengan bunyi salakan anjing pada jam 3.30 pagi menyebabkan bapa mangsa keluar memeriksa keadaan di luar kawasan rumah sebelum mendapati beberapa helai pakaian dalam anak perempuannya hilang.

CCTV

Menurut sumber, bapa mangsa kemudiannya meneliti semula rakaman kamera litar tertutup (CCTV) lalu mendapati jirannya masuk untuk mencuri pakaian itu.

“Kes kecurian pakaian dalam milik anak perempuannya sudah kali keempat berlaku menyebabkan bapa mangsa terpaksa membuat laporan polis agar individu terbabit tampil menyerah diri, “katanya.

Sementara itu, Ketua Polis Daerah Kajang Asisten Komisioner Ab Rashid Ab Wahab mengesahkan menerima laporan itu dan kes disiasat mengikut Seksyen 447/379 Kanun Keseksaan. Macam ni pun ada ooo..


Terima kasih kerana membaca Jiran curi pakaian dalam gadis. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



9 Komen:

  1. Di pasaraya banyak pakaian boleh dibeli..

    BalasPadam
  2. ada masalah jiran macam ni. elok sangat lah buat report polis tu.

    BalasPadam
  3. kenapa lah jiran nyee buat kerja yg memalukan.
    kan satu taman dah tahu.... mesti malu giler.. hee

    BalasPadam
  4. wah ada-ada aja ya, masak pakaian dalam cewek bisa dicuri getu hmmm :)

    BalasPadam
  5. Dia curi spender awek tu sebab guna petua nak hilangkan jerawat muka kot?

    BalasPadam
    Balasan
    1. campernah buat je.. hoho

      Padam
  6. berarti harus hati-hati bagi gadis-gadis agar ketika menyimpan celana dalam tidak sembarangan :)

    BalasPadam
  7. Memang tak ada kerja jiran tu , ke...dia nak buat ubat jerawat ?

    BalasPadam
  8. jenis manusia begini cukup bahaya..takut-takut buat benda yang pelik-pelik

    BalasPadam