Home » » Kasut sekolah rm5 jer!

Kasut sekolah rm5 jer!

Jualan kasut sekolah murah dengan tawaran harga serendah RM5 sepasang menjadi tumpuan orang ramai yang berkunjung ke Karnival Jualan Gudang Kedua (FOC ke-2) di Pusat Konvensyen Pameran, Perbadanan Pembangunan Perdagangan Luar Malaysia (Matrade) Jalan Duta di sini.
Tawaran sempena musim kembali ke sekolah itu dibuat oleh pasar raya The Store yang mengambil bahagian pada pameran yang berlangsung selama lima hari hingga 22 Disember ini.
Kasut sekolah rm5 je

Eksekutif Jualan The Store, Nurul Adriana Sim Abdullah berkata, sejak dibuka kelmarin, bahagian produk sekolah menjadi tumpuan orang ramai kerana terpesona dengan harga murah yang ditawarkan - kosmo





Terima kasih kerana membaca Kasut sekolah rm5 jer!. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



14 Komen:

  1. wah jadi pengen belanja nich saya. Harga nya murah-murah di swalayan ^^

    BalasPadam
  2. masa untuk shopping buat anak-anak..

    BalasPadam
  3. Murah sangat dah tu..Besok baru nak teman adik pg beli barang2x skolah. Harap ada barang yang murah.

    BalasPadam
  4. da banyak diskon caknyo tu,,,
    pacak borong banyak ni...hehe

    BalasPadam
  5. suka melihat anak-anak gembira bila mencuba kasut baharu..baju baru.

    BalasPadam
  6. kasut sekolah zaman saya tak jumpa dah rm5.00 tak tahu sekarang ada jual.moga dapat membantu ibu bapa berbelanja dengan lebih bijak.

    BalasPadam
  7. Ringankan beban mereka yang terlibat..bagus kan?

    BalasPadam
  8. Murahnya kasut..belum pernah lagi aku jumpa harga kasut RM5.00 sepasang. Cari yang harga RM10 pun susah...

    BalasPadam
  9. Wah murahnya.. sape2 yg malas basuh kasut bole pakai seminggu satu pasang, setahun RM200.. lebihkurang harga sepasang kasut sekolah yg berjenama..

    BalasPadam