Home » , » Projek cuti-cuti Kuala Terengganu

Projek cuti-cuti Kuala Terengganu

Cuti sekolah dah nak dekat, maka sibuklah para ibubapa termasuk saya jugak nak pegi jalan-jalan le nih. Kali ni kalau takde aral melintang, saya ingat nak ke sebelah pantai timur pula - Terengganu. Sebelum ni dah banyak kali dah jalan-jalan kat Terengganu nih, awal-awal pagi kat tengah highway pun pernah. Tengah usha-usha hotel atau resort mana yang masih kosong lagi sebab rasanya dah lambat nak booking hotel nih. Survey-survey dah banyak hotel penuh. Saya ingat nak ke Kuala Terengganu, nak cari yang dekat dengan pantai - boleh main-main air sambil berjalan di gigian air dan juga sambil makan keropok lekor.

Hotel di Kuala Terengganu


Survey punya survey, ada beberapa hotel atau resort di Kuala Terengganu dan kawasan berdekatan. Dah booking satu. Kat sini saya nak kongsi skit pemandangan menarik hotel-hotel di Kuala Terengganu yang saya jumpa kat internet:


Ri-Yaz Heritage Marina Resort & Spa


Ri-Yaz Heritage Marina Resort & Spa Kuala Terengganu - Swimming Pool

Primula Beach Hotel


Primula Beach Hotel Kuala Terengganu - Swimming Pool

Grand Continental Hotel Kuala Terengganu


Grand Continental Hotel Kuala Terengganu Kuala Terengganu - Kenyir Pool

Prinzpark Terengganu Hotel


Prinzpark Terengganu Hotel Kuala Terengganu - Swimming Pool

TH Hotel and Convention Centre Terengganu


TH Hotel and Convention Centre Terengganu Kuala Terengganu - Swimming Pool

Nampak kemeriahan pegi cuti-cuti ni kan. Budak-budak paling best - sekali sekala iya dak. Walauapa pun, kalau nak memaksimumkan masa bercuti, kena rancang betul-betul supaya setiap sen yang di belanjakan memberi manfaat kepada semua.

Hiha!


Terima kasih kerana membaca Projek cuti-cuti Kuala Terengganu. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



4 Komen:

  1. Saya pun nak kesana juga cuti nanti bro arman :-) masih dalam perancangan..

    BalasPadam
    Balasan
    1. boleh sgt tuh bro... bro duit aff banyak sgt tuh, elok2 pegi cuti skit

      Padam
  2. terengganu satu jer kekurangan dia..tak ada shopping mall.

    BalasPadam
    Balasan
    1. betul la kan...baru nak naik kot, kat paka ada satu - mesra mall

      Padam