Komisen Lazada dan tip buat duit Lazada

Komisen Lazada dan tip buat duit Lazada. Korang mesti pernah beli  barang terutamanya gajet seperti Asus Zen Fone 5 ataupun Lenovo smartphone kat lazada kan. Ataupun, paling komang pun korang mesti pernah beli aksesori smartphone kat lazada.

Tak pernah eh? Takpe, lazada ni jadi tempat rujukan harga pun dah ok kan. Sekarang ni lazada ada buat Deepavali Sale, sampai hari ni je kalau tak silap. Iya sampai 21 Oct jer - hari ni le nih.

Jadi ada barng yan di jual murah dari biasa, cari ler barang-barang yang korang nak kat Deepavali Sale Lazada.

Kat kotak serach tu, taip apa barang yang korang nak seperti Samsung Galaxy S3 Mini ke.

Buat duit dengan lazada


Tahulah kah korang, orang biasa-biasa cam kiter-kiter ni kan, boleh buat duit dengan lazada. Tak perlu beli barang lazada tuh dan jual balik, bukan cam tuh yo.

[+] Tips Buat Duit Dengan Lazada.

Kita macam jadi ejen lazada jer, tapi income takde le banyak, ejen je kan dapat le 3-9% kalau tak silap.



komisen pendapatan affiliate lazada
Komisen Affiliate Lazada
Iyu yang saya dapat le baru-baru, bukan senang nak dapat ni yer, kena buat keje jugak. Sila baca tip buat duit dengan lazada yang dah saya tulis awal-awal lagih.

Selamat mencuba tip-tip buat duit ni yer.


Terima kasih kerana membaca Komisen Lazada dan tip buat duit Lazada. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



14 Komen:

  1. tahniah. bukan senang nak dapat tu.

    BalasPadam
    Balasan
    1. susah gak ler, tak boleh duduk goyang kaki jer.

      Padam
  2. Balasan
    1. semangat2...tanpa semangat, tak mampu nak teruskan ha3

      Padam
  3. hebat bro..aku belum dapat convert klik kepada sale lagi ni..hahaha

    BalasPadam
    Balasan
    1. cuba lagih bro, ader tu nanti.

      Padam
  4. macam menarik ! thanks atas perkongsian..

    BalasPadam
    Balasan
    1. jom ah cuba Nurul, free jer daftar tuh.

      Padam
  5. visitor blog ciput jer, segan pulak nk apply jd ejen Lazada

    BalasPadam
    Balasan
    1. owoh... tak semestinya dari bblog, ikut fb pun boleh gak.

      Padam
  6. tahniah en karman :) nur biasa shopping kt lazada nie x sngka boleh jana income jgk ye..

    BalasPadam
    Balasan
    1. tq Nur berkunjung kat sini. BOleh jana income dari lazada, kena tahu caranya Nur -_-

      Padam
  7. wah makin best skang affiliate di malaysia...lazada pun ada buat affiliate..baru ku tau..bagus2 utk blogger meluaskan sumber pendpatan...

    BalasPadam
    Balasan
    1. try ler tuan, try error lama2 menjadik.

      Padam