Home » , , , , » Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan

Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan. Shaklee adalah satu jenama yang mengeluarkan banyak produk seperti Vitamin Shaklee, produk kesihatan, produk kecantikan dan juga produk isi rumah.

Produk tersohor Shaklee ialah vitamin Shaklee yang bagus untuk kesihatan sebab pengeluaran produk ini menggunakan bahan-bahan semulajadi daripada alam sekitar.

Shaklee ni satu syarikat yang besar di dalam penyediaan produk-produk kesihatan dan menyediakan peluang perniagaan kepada orang ramai yang nak jadi ejen untuk melibat diri di dalam bisnes produk kesihatan Shaklee. Baik vitamin ataupun produk-produk yang berkaitan kesihatan, Shaklee ternyata berada di kelasnya yang tersendiri.

Jika nak tahu lebih lanjut tentang sejarah Shaklee nih, boleh je baca kat wikipedia - Shaklee California.

Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan


Vitamin Shaklee ni terdapat banyak jenis. Mari saya kongsikan antara vitamin-vitamin Shaklee:

1. Vitamin E - Vitamin E untuk kesihatan otak dan jantung. Nampak macam subjektif kan kepada kesihatan, tetapi kita cuba dengan vitamin shaklee ni untuk menjaga otak dan jantung kita.

2. Vitamin C - Vitamin C Shaklee bagus untuk  sistem pertahanan badan. Badan pun ada sistem pertahanan yo, takde le senang dapat sakit.

3. B-Complex - Vitamin B-Complex  membantu badan kita tukar makanan ynag kita makan ke dalam bentuk tenaga untuk di gunakan oleh sel-sel badan.

Shaklee mempunyai rangkaian pengedar jualan yang besar di Malaysia.

vitamin shaklee bagus untuk kesihatan
Vitamin Shaklee bagus untuk kesihatan

Senang jer nak dapat vitamin Shaklee nih. Iyalah kesihatan kena jaga jugak setelah penat bekerja kan. Jaga kesihatan, cari vitamin yang bagus dan nak beribadat pun tenang kan.

Vitamin Shaklee


Mesti ramai tertanya-tanya tentang kesan vitamin Shaklee atas kesihatan kan. Saya pun tak pasti sebab belum cuba produk Shaklee ni. Tetapi mengikut apa yang saya baca tentang vitamin Shaklee dan produk kesihatan Shaklee yang lain, mereka ada pusat penyelidikan yang hebat.

Mempunyai pakar-pakar dalam penyelidikan nutrisi yang sentiasa memastikan produk Shaklee sentiasa selamat, sentiasa bekerja dan sentiasa hijau. Shaklee juga mementingkan pengunaan sumber-sumber alam sekitar untuk penghasilan produk seperti vitamin Shaklee.

vitamin shaklee kesihatan
Alam semulajadi dalam pembuatan vitamin Shaklee

Di Shaklee mereka percaya alam semula jadi adalah jawapan kepada kehidupan yang lebih panjang, sihat dan produktif. Jadi, kalau guna sumber semula jadi, kesan kimia ke atas kesihatan manusia takde le sangat kan. Ini penting sebab produk seperti vitamin Shaklee ni berbanding dengan produk kesihatan lain, vitamin Shaklee kurang bahan kimia.

Pengedar sah vitamin Shaklee


Kalau korang nak tahu lebih lanjut mengenai vitamin Shaklee, boleh lah rujuk kat pengedar sah Shaklee di Malaysia seperti di bawah:

Anda boleh mendapat nasihat daripada pengedar sah Shaklee iaitu YatiAdam (Perak), WinaWellness (Pulau Pinang), ElnaOmie (Johor Baharu), BondaSihat (Sabah), IzzyAdlina (Selangor), RanauHealthyVitamins (Sabah), ShanaSharafas (Selangor), VitaminSiCilik (Johor Baharu), IreneVitamin (Sabah), SihatVitamin (Seremban).

ejen pengedar sah produk vitamin shaklee bagus kesihatan
Pengedar sah produk kesihatan vitamin Shaklee

Mereka ni banyak pengalaman tentang vitamin Shaklee dan juga kesannya atas kesihatan. Minta mereka testimonial tentang Shaklee ni, minta no telefon pelanggan yang telah guna vitamin Shaklee nih untuk kepastian sebab tiada kompromi tentang kesihatan kita, kena guna vitamin yang bagus untuk kesihatan.

Lagi satu, elakkan membeli vitamin Shaklee yang tiruan, nanti ganggu kesihatan korang. Iya le jangan ghairah sangat nak mencuba pelbagai produk kesihatan ni, kaji dulu baik dan buruknya supaya kita jumpa vitamin yang betul-betul bagus untuk kesihatan kita.

Contest Vitamin Shaklee


Tujuan entri ni ialah untuk menyertai contest bonus akhir tahun Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan yang menawarkan hadiah yang tak kurang hebatnya iaitu wang tunai rm2600. Contest, contest juga, kesihatan kena jaga dan hati-hati membeli vitamin untuk kesihatan.

Contest Bonus Akhir Tahun ini di anjurkan oleh Akma Omar dan di taja oleh pengedar sah Shaklee serta di taja oleh Bee Venom Malaysia, Blog Jawatan Kosong Kerja Kerajaan, Jawatan Kosong Kerajaan Terkini, dan Exam SPA Online.

--> Jika korang rasa info nih patut di kongsi dengan rakan-rakan korang yang mementing kesihatan atau sedang mengamalkan pengambilan vitamin untuk kesihatan, mohon share kat Facebook dan Google plus ( G + ), terima masih.



Terima kasih kerana membaca Vitamin Shaklee Bagus Untuk Kesihatan. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan