Jom mulakan bisnes baju kurung

Camne nak mulakan bisnes baju kurung yer. Ada caranya dan orang kalau betul-betul minat nak bisnes baju kurung nih, mesti korang suka tentang apa yang saya nak kongsikan nih.

Baju kurung pasarannya meluas. Setiap tahun ada pelanggan baru untuk beli baju kurung nih, tak kiralah orang Melayu atau pun, mereka memerlukan baju kurung untuk tujuan masing-masing.

Tambah-tambah kalau dekat hari raya, permintaan sangat tinggi tak mengira saiz, saiz budak pun laras jugak. Begitulah fenomena baju kurung kat Malaysia ni.

Tahukah korang, modal sehelai baju kurung tuh sangat le murah. Betul-betul murah sebab tuh bisnes baju kurung nih kita dah boleh start dengan modal bawah rm1000 jer.

baju kurung online
Jom buat bisnes baju kurung

Mulakan bisnes baju kurung dengan modal kurang rm1000


Betul, rm1000 sahaja dah boleh mula bisnes baju kurung nih. Oh ya baju kurung ni ada pelbagai jenis dan tak semuanya laju yer. Ada 4 jenis yang laris. Nak tahu jenis baju kurung mana, korang kena baca perkongsian daripada seorang sahabat yang buat bisnes baju kurung nih mengenai bisnes baju kurung dengan modal rendah.



Juga di kongsikan kat mana pembekal baju kurung nih, macam mana nak letak harga baju kurung, cara nak buat jualan 3 helai sekaligus dan sebagainyalah berkenaan baju kurung.

Ini ikut pengalaman penulis sendiri, bukan saya yer tetapi seorang sahabat online. Kita ikut jer apa yang orang Berjaya buat, Insya Allah kita pun boleh Berjaya jugak.


Korang dapatkan lah panduan bisnes baju kurung tuh, semuga ilmu yang korang nak ada dalam panduan tuh.


Terima kasih kerana membaca Jom mulakan bisnes baju kurung. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 Komen:

Catat Ulasan