Home » , » Panduan DIY Di Rumah Untuk Jimat Kos

Panduan DIY Di Rumah Untuk Jimat Kos

Panduan DIY Di Rumah Untuk Jimat Kos. Anda mesti tak nak rumah anda serabut kan, kadang-kadang anda kalau masuk rumah baru, macam-macam beli dan akhir sekali bajet lari tema rumah yang nak pun ntah ke mana. Ha camne tuh.

Sebenarnya anda boleh jimat dalam menghias rumah kediaman anda dan juga rumah sewa. Cara untuk deko rumah ni berbeza-beza lah. Anda boleh buat sendiri tapi nampak macam orang  yang berpengalaman yang buat. Ketahu tahu teknik menghias rumah yang betul dan juga teknik untuk recycle barang-barang lama yang anda dah bosan nak gunakan. Kadang-kadang anda bagi kat orang je, sedekah.

Tetapi kalau anda tahu caranya, boleh buat duit secara percume je benda-benda klasik yang dah nak di buang di dalam rumah anda. Anda juga boleh menukar penampilan perabot-perabot lama rumah anda dengan kos yang sangat murah kerana ada buat sendiri - DIY di rumah anda.




Panduan Hias Rumah Dengan Kos Rendah


panduan hias rumah

Serius kos rendah sebab dah ada orang buatnya. Anda tiru sahaja 77 panduan yang di sediakan di dalam Tip Dekorasi Bajet 2015 - sesuai untuk semua jenis kediaman sama ada sewa atau rumah milik anda sendiri.

[+] Panduan Hias Rumah

Kadang-kadang banyak perabot yang dah lama guna, anda dah takde moood nak jaga kan dan bosan untuk maintain. Yang jenis ni anda boleh ubah suai sikit mengikut panduan yang di berikan. Panduan ni lebih kepada idea untuk menghias rumah anda.

terdapat juga perabot yang calar balar, d ah tak cantik dan dah lama sangat anda beli. Anda ingat nak tukar yang baru tapi nanti dulu, anda sebenarnya boleh ubah suai perabot tu menjadi sesuatu yang baru dan unik.

Tek  perlulah gunakan kredit kad terbaik anda untuk membazir membeli perabot mahal-mahal sebab yang mahal pun tak semestinya sesuai dengan tema rumah anda.

Ubah minda anda menjadi lebih kreatif untuk menghasilkan hiasan rumah yang unik dan yag penting bajet and tidak terganggu.




Terima kasih kerana membaca Panduan DIY Di Rumah Untuk Jimat Kos. Jika berguna, tolong kongsikan di media sosial.

« Previous
« Prev Post
Next »
Next Post »

Tips Berkaitan



0 Komen:

Catat Ulasan